Marketingová komunikace vybrané společnosti – Duc Le Anh
Duc Le Anh
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of a chosen company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh konkrétních marketingových doporučení a kroků, které povedou ke zlepšení marketingové a komunikační strategie vybraných instantních produktů společnosti, a tedy i jejich postavení na trhu oproti konkurenci a také kladnějšímu vnímání těchto produktů ze strany spotřebitelů. Praktická část práce obsahuje analýzu trhnu instantních pokrmů, současného fungování značky …víceAbstract:
The goal of this thesis is to present specific marketing suggestions and steps, that will lead to improvement of marketing communication strategy of specific instant food products of a company, and so their position on the market against the competition and a better consumer perception of the products. Practical part of this thesis consists of market analysis of instant foods, communication of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Lukáš Fochler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82076
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Archaeobotanical analyses of the cereals from the Aeneolithic site at Modřice (Czech Republic) on the perspective of the beginnings of cereal domestication in the Near East
Kateřina Mrkvičková -
Analyses of the salary system at the enterprise at the example of "Bayan-Sulu" JSC
Alina Kremsier -
Analýza produktového portfolia značky Vichy
Zuzana Bláhová -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek
Barbora Ladrová -
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
Denisa Hustolesová -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková -
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Anna Rusínková