Analýza chování významných českých firem na sociální síti Facebook – Vladimír Horák
Vladimír Horák
Bakalářská práce
Analýza chování významných českých firem na sociální síti Facebook
Analysis of Czech TOP companies behavior on social site Facebook
Anotace:
Práce analyzuje využití firemních prezentací jednotlivých společností na Facebooku a jejich vhodnost k propagaci firmy, jako další složky marketingového mixu společnosti. Okrajově je zmíněna historie a vývoj sociálních sítí, jejich odlišnosti a nabízené možnosti. Větší pozornost je pak věnována síti Facebook a nástrojům, které poskytuje. Výzkumná část se zaměřuje na zjištění, zda daná instituce používá …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses use of business presentations on Facebook and their eligibility for business advertising, as a new element of marketing mix. Partially the thesis shows history of social networks, differences between the sites and offered possibilities. Thesis keeps focus on social network Facebook and analyses the available tools.Analytical part of thesis deals with companies using Facebook …víceKeywords
social network
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising
Petra Lapúniková -
Expertise in the Czech energy industry: A field analysis
Nathalie Marková -
Analýza komunikace na sociálních sítích firem Czech TOP100
Kateřina Tóthová -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Facebook jako neoficiální kratochvíle dětí: kvalitativní výzkum dětských uživatelů a uživatelek sociální sítě Facebook
Alena HESOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva