Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti kavárny – Petra Tománková
Petra Tománková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti kavárny
Marketing Communication Design for the Visit Rate Increase of the Cafeteria
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat postoje zákazníků k jednotlivým nástrojům marketingové komunikace BON BON Chocolaterie, nalézt případné nedostatky v komunikaci oproti konkurenci a na základě zjištěných výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci, která povede ke zvýšení návštěvnosti kavárny. Sběr dat byl realizován metodou osobního dotazování a metodou benchmarking. Návrhy uvedené v této …moreAbstract:
The main aim of this diploma thesis was to determine customers' attitudes towards individual tools of marketing communication that BON BON Chocolaterie uses and to identify whether the level of communication given by the competitors is followed. A secondary aim was to suggest a new marketing communication based on results obtained by personal interviews. This new marketing communication proposal should …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110645
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMÁNKOVÁ, Petra. \textit{Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti kavárny}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/mlmv89/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev