Jakub Drobný

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii americké společnosti Carhartt. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou obsaženy marketingové pojmy a analýzy. Praktická část představuje informace o společnosti, dotazníkové šetření a následné návrhy k vylepšení marketingové strategie.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the American company Carhartt. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains marketing concepts and analysis. The practical part presents information about the company, a questionnaire survey and subsequent suggestions to improve the marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.