Jakub Drobný
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii americké společnosti Carhartt. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou obsaženy marketingové pojmy a analýzy. Praktická část představuje informace o společnosti, dotazníkové šetření a následné návrhy k vylepšení marketingové strategie.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the American company Carhartt. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains marketing concepts and analysis. The practical part presents information about the company, a questionnaire survey and subsequent suggestions to improve the marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/il0sz/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova