Jakub Drobný

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii americké společnosti Carhartt. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou obsaženy marketingové pojmy a analýzy. Praktická část představuje informace o společnosti, dotazníkové šetření a následné návrhy k vylepšení marketingové strategie.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the American company Carhartt. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains marketing concepts and analysis. The practical part presents information about the company, a questionnaire survey and subsequent suggestions to improve the marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedúci: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.