Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy – Bc. Kateřina Šimonová
Bc. Kateřina Šimonová
Diplomová práce
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
The evaluation of on-line marketing communication and strategy of a specific company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá on-line komunikačními strategiemi v prostředí sociálních sítí. Práce je rozdělena do dvou částí, literární rešerše dané problematiky a vlastní práce, která je zaměřena na firmu Integromat. Cílem literární rešerše je definování nezbytných marketingových pojmů, strategií a nástrojů jako například marketingový mix, SWOT analýza, komunikace na sociálních sítích či influencer …víceAbstract:
This thesis is focused on on-line communication strategies within social media. The paper is separated into two parts: first part of the thesis is theory, and the second part is composed from own research collected from a SaaS company called Integromat. This part focuses on analysing on-line communication strategies of the company. The goal of the literary research is to define the most important terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva