Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Jana Cabajová
Bc. Jana Cabajová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů na trhu krmiva pro psy v Brně a okolí ve vzdálenosti do 20 km. Hlavním cílem práce je prozkoumat nákupní chování spotřebitelů na tomto trhu a navrhnout doporučení pro konkrétní využití těchto poznatků v praxi pro případné subjekty působící na trhu krmiv pro domácí mazlíčky.Abstract:
Diploma thesis is focused on consumers behaviour on the dogfood's market in Brno within a distance of 20 km. The main goal of thesis is to focus on the purchasing behaviour on this segment and suggest some recommendations for this specific usage of these knowlege in the practise for subject's acting on this petfood's market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bkhz7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Henzlová Hrubá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová