Bc. Lucie Dražková

Bakalářská práce

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotace:
Práce se skládá ze dvou částí, které dohromady dávají souvislý celek. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se marketingové komunikace. Pojem marketingové komunikace je velmi široké pojetí, a proto je zde zahrnuto několik základních oblastí. Základní pojmy teoretické části představují vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a nové trendy marketingové komunikace …více
Abstract:
This work is divided into two parts which form a complex whole. The first part deals with theoretical knowledge relating to marketing communications. The term marketing communications is defined very broadly that is why the author aims at explanation of several basic areas - marketing, marketing communication, communication mix and new trends in marketing communications. The basis of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Dana Berková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích