Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Lucie Dražková
Bc. Lucie Dražková
Bachelor's thesis
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Usage of modern marketing communication trends in selected company
Abstract:
Práce se skládá ze dvou částí, které dohromady dávají souvislý celek. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se marketingové komunikace. Pojem marketingové komunikace je velmi široké pojetí, a proto je zde zahrnuto několik základních oblastí. Základní pojmy teoretické části představují vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a nové trendy marketingové komunikace …moreAbstract:
This work is divided into two parts which form a complex whole. The first part deals with theoretical knowledge relating to marketing communications. The term marketing communications is defined very broadly that is why the author aims at explanation of several basic areas - marketing, marketing communication, communication mix and new trends in marketing communications. The basis of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/smgsd/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Dana Berková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAŽKOVÁ, Lucie. \textit{Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2013. Available from: https://theses.cz/id/mnecw3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev