Bc. Lucie Dražková

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Abstract:
Práce se skládá ze dvou částí, které dohromady dávají souvislý celek. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se marketingové komunikace. Pojem marketingové komunikace je velmi široké pojetí, a proto je zde zahrnuto několik základních oblastí. Základní pojmy teoretické části představují vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a nové trendy marketingové komunikace …more
Abstract:
This work is divided into two parts which form a complex whole. The first part deals with theoretical knowledge relating to marketing communications. The term marketing communications is defined very broadly that is why the author aims at explanation of several basic areas - marketing, marketing communication, communication mix and new trends in marketing communications. The basis of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Dana Berková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích