Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Lucie Dražková
Bc. Lucie Dražková
Bakalářská práce
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotace:
Práce se skládá ze dvou částí, které dohromady dávají souvislý celek. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se marketingové komunikace. Pojem marketingové komunikace je velmi široké pojetí, a proto je zde zahrnuto několik základních oblastí. Základní pojmy teoretické části představují vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a nové trendy marketingové komunikace …víceAbstract:
This work is divided into two parts which form a complex whole. The first part deals with theoretical knowledge relating to marketing communications. The term marketing communications is defined very broadly that is why the author aims at explanation of several basic areas - marketing, marketing communication, communication mix and new trends in marketing communications. The basis of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/smgsd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Dana Berková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev