Relaunch produktu Simply Cola v České republice – Sára Hölclová
Sára Hölclová
Master's thesis
Relaunch produktu Simply Cola v České republice
Relaunch of the product Simply Cola in Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou znovuuvedení produktu Simply Cola od Red Bullu na trh České republiky. Simply Cola byla poprvé uvedena na český trh v roce 2012, avšak bez jakékoliv reklamní kampaně. Relaunch produktu proběhl poté v letech 2016 a 2017 a cílem této práce je analyzovat, zda byl úspěšný.V teoretické části práce jsou informace týkající se marketingu, marketingové komunikace …moreAbstract:
This master thesis deals with the matter of relaunching the product Simply Cola in Czech Republic. The first launch of Simply Cola to czech market was in 2012 but there was no marketing campaign around it. Relaunch of the product was then in 2016 and 2017 and this work aims to analyse that the relaunch was successful.In theoretical part of the thesis there is information about marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73062
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Eva Jíchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev