Dita Malá

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio

Analysis of Public Relations implements in DTP Studio
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.
Abstract:
This Bachelor?s thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Malá, Dita. Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises