Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio – Dita Malá
Dita Malá
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio
Analysis of Public Relations implements in DTP Studio
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.Abstract:
This Bachelor?s thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÁ, Dita. \textit{Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mo48st/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Malá, Dita. Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová