Bc. Iryna Shylo
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného zařízení
Marketing communication in the choosen company
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného zařízení, kterým je kosher hotel King David Prague. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část seznamuje s komunikačním procesem a jednotlivými nástroji marketingového mixu, kterými jsou reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, veletrhy a výstavy, sponzoring a event marketing, on-line komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with marketing comunication of the selected facility, which is kosher hotel King David Prague. This thesis is dividend into theoretical, analytical and design part. The theoretical part introduces the communication process and individual marketing mix tools such as advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, trade fairs and exhibitions, sponsorship and event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13612/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn