Přístup malých a středních podniků k faktorům úspěchu – Bc. Naďa Hálová
Bc. Naďa Hálová
Diplomová práce
Přístup malých a středních podniků k faktorům úspěchu
Small and medium-sized entreprises’ access to success factors
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přístupem malých a středních podniků působících v oblasti výroby nábytku k vnitřním faktorům úspěchu. Z provedené analýzy domácí i zahraniční literatury a vědeckých prací bylo vysloveno třináct hypotéz, které byly dále testovány. Pro naplnění hlavního cíle práce, tedy identifikování jednotlivých rozdílů v postoji MSP působících v tuzemsku a MSP působících také v zahraničí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with access of small and medium enterprises operating in the field of furniture production to internal factors of success. From the analysis of domestic and foreign literature and scientific works, thirteen hypotheses were pronounced, which were further tested. In order to fulfill the main objective of the work, ie to identify the differences in the attitude of SMEs operating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Creating a Digital Transformation Maturity Assessment Model for Service Provider Organizations
Roman Teichert -
Evaluation of information system success in particular organization
Asare Boateng -
The evaluation of factors with a significant influence on individual tree protection success - Tree Injection
Rawiporn Changsanoh -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria