Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska – Ing. Veronika Vanišová
Ing. Veronika Vanišová
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska
Influence of the individual communication types/advertisement and communiction mix towards the specific target groups - application to environment of company Skanska
Anotácia:
Cílem práce je analýza postavení marketingu ve firmách. Úkol marketingové komunikace v životním cyklu výrobku. Kanály, které lze v rámci komunikačního mixu používat, efektivita a vliv na případného spotřebitele. Konkrétně pro vysvětlení využiji znalosti z prostředí firmy, kterou znám a zaměřím se na otázky, k čemu slouží marketingové oddělení, jak oslovuje potencionální zákazníky, jaké formy komunikace …viacAbstract:
The objective of the thesis is to analyse a purpose and a position of marketing in companies. The goal of marketing communication in the product lifecycle. Possible channels of communication within the communcation mix, their effectivity and influence on actual consumer. I will take the advantage of knowing the inside of the developer company and I will focus on answering what for is marketing department …viacKľúčové slová
Reklama Marketing Marketingový mix Public relations Sponzorství Podpora prodeje Přímý marketing Výstavy a veletrhy Spotřebitel Zákazník Řízení vztahů se zákazníky Cílové skupiny Development Reklama Out of home Tiskoviny Internet Advertising Marketing mix Sponzoring Sales support Direct marketing Exhibitions and Fairtrade Consumer Customer Customer relationship management Target groups Out of home advertisement Prints Internet
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/agj7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Ondřej Svatoň
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANIŠOVÁ, Veronika. \textit{Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/mpjaqd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková