Ing. Veronika Vanišová

Bachelor's thesis

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska

Influence of the individual communication types/advertisement and communiction mix towards the specific target groups - application to environment of company Skanska
Abstract:
Cílem práce je analýza postavení marketingu ve firmách. Úkol marketingové komunikace v životním cyklu výrobku. Kanály, které lze v rámci komunikačního mixu používat, efektivita a vliv na případného spotřebitele. Konkrétně pro vysvětlení využiji znalosti z prostředí firmy, kterou znám a zaměřím se na otázky, k čemu slouží marketingové oddělení, jak oslovuje potencionální zákazníky, jaké formy komunikace …more
Abstract:
The objective of the thesis is to analyse a purpose and a position of marketing in companies. The goal of marketing communication in the product lifecycle. Possible channels of communication within the communcation mix, their effectivity and influence on actual consumer. I will take the advantage of knowing the inside of the developer company and I will focus on answering what for is marketing department …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2008
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Ondřej Svatoň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní