Bc. Stanislav Kabeš, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží

Marketing mix in company with the sale of consumer goods
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v podniku s prodejem spotřebního zboží a analýzou jednotlivých částí marketingového mixu, tedy produktem, cenou, distribucí a komunikací. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části je obecně popisován marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje na základě teoretických informací a podkladů. V druhé aplikační části je marketingový mix konkrétně …viac
Abstract:
This Bachelor thesis deals with marketing mix in company with the sale of consumer goods and analysis of particular parts of the marketing mix, it is product, price, distribution and promotion. The thesis consists of two main parts. The theoretical part generally describes marketing mix and its particular tools based on theoretical information and sources. In the second application part of the thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích