Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží – Bc. Stanislav Kabeš, DiS.
Bc. Stanislav Kabeš, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Marketing mix in company with the sale of consumer goods
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v podniku s prodejem spotřebního zboží a analýzou jednotlivých částí marketingového mixu, tedy produktem, cenou, distribucí a komunikací. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části je obecně popisován marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje na základě teoretických informací a podkladů. V druhé aplikační části je marketingový mix konkrétně …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with marketing mix in company with the sale of consumer goods and analysis of particular parts of the marketing mix, it is product, price, distribution and promotion. The thesis consists of two main parts. The theoretical part generally describes marketing mix and its particular tools based on theoretical information and sources. In the second application part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vy4qq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova