Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Vycházky Telčí a okolím – Mgr. Ivana Vaníčková
Mgr. Ivana Vaníčková
Diplomová práce
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Vycházky Telčí a okolím
The Regional Features in Education about our Native Country. The Walking Tours through Town Telč and Surroundings
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vyučovacím předmětem vlastivěda, teorií pojetí, vývoje a nových přístupů k předmětu a využití regionálních prvků. Pečlivěji se zaměřuje na vlastivědnou vycházku a nabízí několik námětů a pracovních materiálů pro praktickou výuku s využitím různých metod a forem práce.Abstract:
The Diploma Thesis The Regional Features in Education about our Native Country the Walking Tours through The Town Telč and Surroundings. is about school subject education about our native country, theory of its approach, process of development and new ideas, using of regional features. The diploma thesis deeply targets the walking tours and offers some ideas and materials for practice with using different …víceKlíčová slova
Vlastivěda 1. stupeň základní školy historie Rámcový vzdělávací program vlastivědné vycházky regionální prvky pedagogika metody a formy projekt projektová výuka město Telč. Education about our Native Country Primary education history Framing Educational and Trainning Programme walking tours Regional feartures Pedagogic Methods and forms Project Project – based teaching and learning The town Telc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xc5wq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Jiří Mihola, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová