Bc. Pavla Jetelová

Bachelor's thesis

Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu

Public Opinion about Ethical Aspects of Neuromarketing
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám relativně nově vzniklým oborem výzkumu trhu – neuromarketingem a míněním veřejnosti o jeho etické stránce. V teoretické části vysvětluji neuromarketing, vyšetřovací metody a pohledy na tento obor. Pro snadnější zorientování se v problematice neuromarketigu, je uvedena zmínka o centrální nervové soustavě. Dále je popsána marketingová komunikace a etika v marketingovém …more
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the relatively newly formed study of market research – neuromarketing and public opinion about ethical aspect of neuromarketing. In the theoretical part I explain neuromarketing, the investigative methods and views on this branch. For easier orientation in the issue of neuromarketing, is mention of the central nervous system. Further is described marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní