Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Tereza Šímová
Bc. Tereza Šímová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing Communication as a Factor Forming the Lifestyle
Abstract:
V práci objasním pojem životní styl a hlavní faktory jeho formování. Obsahem práce je popis marketingové komunikace, jejích nástrojů, především reklamy, která má jako masmédium na formování životního stylu společnosti velký vliv. Hlavní část práce se soustřeďuje na negativní vlivy marketingové komunikace a manipulativní triky marketérů, které ovlivňují naše nákupní chování a životní styly lidí. Také …moreAbstract:
I will clarify the concept of lifestyle and the main factors of its formation in my thesis. The content of the work is the description of marketing communication, its tools, especially advertising, which has, as the mass media, a big influence on forming the lifestyle of the society. The main part of the thesis focuses on the negative influences of marketing communication and manipulative tricks of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tmbqw/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev