Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Tereza Šímová
Bc. Tereza Šímová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing Communication as a Factor Forming the Lifestyle
Anotace:
V práci objasním pojem životní styl a hlavní faktory jeho formování. Obsahem práce je popis marketingové komunikace, jejích nástrojů, především reklamy, která má jako masmédium na formování životního stylu společnosti velký vliv. Hlavní část práce se soustřeďuje na negativní vlivy marketingové komunikace a manipulativní triky marketérů, které ovlivňují naše nákupní chování a životní styly lidí. Také …víceAbstract:
I will clarify the concept of lifestyle and the main factors of its formation in my thesis. The content of the work is the description of marketing communication, its tools, especially advertising, which has, as the mass media, a big influence on forming the lifestyle of the society. The main part of the thesis focuses on the negative influences of marketing communication and manipulative tricks of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tmbqw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev