Zkušenosti s využitím individuálního vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení a chování – Veronika Žižková
Veronika Žižková
Bachelor's thesis
Zkušenosti s využitím individuálního vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení a chování
Experience with the use of an individual education plan for pupils with specific learning and behavioral disorders
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje specifickým poruchám učení a chování u žáků na střední škole se zaměřením na jejich individuální vzdělávací plány. Budou rozebrány především zkušenosti s využitím individuálních vzdělávacích plánů u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Cílem teoretické části je zmíněné poruchy vymezit, popsat jejich etiologii, symptomy a možnosti reedukace. Podrobněji bude charakterizován …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with specific learning disabilities and behaviors in high school students with a focus on their individual educational plans. In particular, experience with the use of individual educational plans for pupils with specific learning and behavioral disabilities will be explored.The aim of the theoretical part is to define the mentioned disorders, to describe their etiology, symptoms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIŽKOVÁ, Veronika. \textit{Zkušenosti s~využitím individuálního vzdělávacího plánu u~žáků se specifickými poruchami učení a~chování}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mwtkti/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran