Neziskový sektor ve Francii: socioekonomický vývoj a trendy – Bc. Petra Linhartová
Bc. Petra Linhartová
Diplomová práce
Neziskový sektor ve Francii: socioekonomický vývoj a trendy
The Nonprofit Sector in France: Socioeconomic Development and Trends
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mapováním vývoje neziskového sektoru ve Francii, a to především se zaměřením na 2. polovinu 20. a počátek 21. století, kde pomocí socioekonomických indikátorů analyzuje jednotlivé vývojové etapy sektoru a popisuje vyskytující se trendy, které reflektují ekonomickou teorii a vztah soudobé veřejné politiky vůči neziskovému sektoru. První část práce je věnována teoretickým základům …víceAbstract:
This Diploma thesis is dedicated to the depiction of the nonprofit sector in France, with a special focus on the second half of the 20th and the beginning of the 21st century, where we analyze by means of socioeconomic indicators the individual development stages of the sector and we depict the occurring trends, reflecting the economic theory and the relation of the present-day public policies towards …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/by9rw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Vaceková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Mária Murray Svidroňová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique)
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková