Bc. Jaroslav Jančar

Diplomová práce

Marketingová komunikace sportovního klubu

Sport club's Marketing communication
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové komunikace sportovního klubu a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. V práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení problematiky marketingové komunikace doplněno vlastními …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the sports club and to propose recommendations for possible improvement in this area. The thesis uses available secondary data as well as primary data. The thesis defines the theoretical background of the studied issue. The research subject is characterized, the marketing communication issue is practically evaluated and supplemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qyjzk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management