Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem. – Lenka JAKUBKOVÁ
Lenka JAKUBKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Marketing Communications and its influence on the competitiveness of small and medium-sized firms.
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala marketingovou komunikací a jejím vlivem na konkurenceschopnost malých a středních českých podniků na domácím trhu. V úvodní části své práce jsem charakterizovala jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich média. Ve druhé kapitole jsem popsala Event marketing. V této kapitole jsem se věnovala emocím a zážitkům v jednotlivých formách marketingové komunikace …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with marketing communications and its influence on the competitiveness of small and medium-sized Czech companies on the domestic market. In the introductory part of my thesis, I describe the various tools of marketing communication and their media. In the second chapter, I described Event marketing. In this chapter, I devote to emotions and experiences in various forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKUBKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/n28xpv/.
Jak správně citovat práci
JAKUBKOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing jako efektivní nástroj marketigové komunikace
Milan Pravenec -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová