Lenka JAKUBKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.

Marketing Communications and its influence on the competitiveness of small and medium-sized firms.
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala marketingovou komunikací a jejím vlivem na konkurenceschopnost malých a středních českých podniků na domácím trhu. V úvodní části své práce jsem charakterizovala jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich média. Ve druhé kapitole jsem popsala Event marketing. V této kapitole jsem se věnovala emocím a zážitkům v jednotlivých formách marketingové komunikace …více
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with marketing communications and its influence on the competitiveness of small and medium-sized Czech companies on the domestic market. In the introductory part of my thesis, I describe the various tools of marketing communication and their media. In the second chapter, I described Event marketing. In this chapter, I devote to emotions and experiences in various forms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAKUBKOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing