Strategické marketingové plánování – Vendula Šteflová
Vendula Šteflová
Master's thesis
Strategické marketingové plánování
Strategic marketing planning
Anotácia:
Cílem diplomové práce "Strategické marketingové plánování" je vyhotovení marketingového plánu pro restauraci U Šebestů nacházející se v obci Studená v Jihočeském kraji. Restaurace se zabývá stravovací a hostinskou službou. V teoretické části je podrobně zpracována problematika tvorby marketingového plánu a dále je blíže specifikováno odvětví služeb, konkrétně stravovací služby. V praktické části je …viacAbstract:
An objective of diploma thesis "Strategic marketing planning" is to create marketing plan for a restaurant U Šebestů, which is situated in Studená village in the Southczech region. The restaurant offers catering and hospitality services. In the teoreticle part there is created issue of marketing plan in detail and closely specified services branch, mainly catering services. In the practical part is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva