Bc. Monika Bezecná

Bakalářská práce

Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy

Market Analysis and Marketing Plan Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje trh podnikání v jachtingu v České republice a postavení vybrané jachtařské firmy Bemex Boot, s.r.o. na tomto trhu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Na základě analýzy konkurence, dosavadního vývoje na tomto trhu a výsledků marketingového výzkumu je v praktické části této bakalářské práce navržen marketingový a komunikační plán pro lepší prosazení firmy …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the market field of yachting in the Czech Republic and the position of a chosen yachting company Bemex Boot Ltd. in this market. The work consists of the theoretical and practical part. The practical part suggests a better marketing and communication plan for Bemex Boot Ltd. by virtue of analyzing the competing companies, recent development and marketing results research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Čapek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání