Bc. Martin Čížek
Master's thesis
Biorytmické typy v marketingové komunikaci
Circadian Rhythms in Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá lidskými biorytmy a jejich vlivem na efektivitu marketingové komunikace. V práci se objeví aspekty jako například chronobiologie, biorytmické typy, fyziologie biorytmických typů, ale i výše zmíněná marketingová komunikace. Práce se také dále prakticky zabývá zjištěním chronotypu pomoci MEQ dotazníku u předem vybraných respondentů. Těmto subjektům byl na základě jejich …moreAbstract:
This thesis pursues people´s biorhythms and their impact on efficiency of marketing communication. The aspects of, for example, chronobiology, biorhythm types, physiology of biorhythm types, and also marketing communication appear. The practical part of the thesis is devoted to a survey of MEQ, to find out a chronotype of respondents who were selected in advance. Based on their resulting chronotype …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j8trx/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev