Bc. Karlovský Karlovský, DiS.
Master's thesis
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Abstract:
Náplní diplomové práce je marketing ve sportu. Cílem práce je na základě komplexního rozboru marketingové komunikace vybraného crossfitového centra vypracovat návrh optimalizace marketingové komunikace. Kolem crossfitu vznikla v České republice silná komunita, pro kterou se crossfit stal životním stylem. Marketingová komunikace by měla zvolit adekvátní komunikaci, která bude k této komunitě promlouvat …moreAbstract:
A primary subject of this diploma thesis is marketing in sport. The main goal is to create an optimized plan of marketing communication for the CrossFit gym. Author's suggestions will be bases on analysis and monitoring of current marketing activities and communication. We can find a strond community of people who identify themselves on the basis of CrossFit. Marketing communication shoudl have the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p6tth/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková