Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu – Bc. Radek Lizec
Bc. Radek Lizec
Master's thesis
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Trend tools of strategic management in golf club
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením golfového areálu Prague city golf. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část je vypracována jako literární rešerše na základě české a zahraniční odborné literatury a objasňuje pojmy jako jsou - strategie, strategické řízení, strategická analýza a její jednotlivé metody. Druhá aplikační část je zaměřena na představení resortu a zpracování strategické …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the strategic management of the Prague city golf course. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is elaborated as a literary research on the basis of Czech and foreign specialised literature and clarifies concepts such as - strategy, strategic management, strategic analysis and its individual methods. The second application part is focused on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yknff/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev