Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a uzenin v České republice – Bc. Vít Hanák
Bc. Vít Hanák
Diplomová práce
Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a uzenin v České republice
Marketing recommendations for meat product and smoked meat product retailers in Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingová doporučení pro prodejce na trhu masných výrobků a uzenin v České republice. Práce popisuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru prodejny pro nákup a další okolnosti, které s nákupem souvisí. Pro účely práce byl realizován kvantitativní marketingový výzkum (n = 3588). Data byla sbírána v letech 2012, 2013 a 2015 a následovně zpracována v …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to formulate recommendations for retailers on meat product and smoked meat product markets in the Czech Republic. The thesis describes factors that affect consumer´s outlet choice and other matters that are related to the purchase. For the purpose of the thesis quantitative marketing research (n = 3588) was carried out. The data were collected in 2012, 2013 and 2015 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva