Bc. Hana Pavlínová

Diplomová práce

Odborný a sociální profil marketéra v současné české společnosti

Professional and social profile of marketer in the current Czech society
Anotace:
Diplomová práce se věnuje profesi marketéra z pohledu jeho odborného i sociálního profilu. V rámci teoretické části se práce věnuje definici profese marketér, vzdělanostní společnosti, teorii kompetencí a stratifikaci společnosti. Praktická část za pomoci kvalitativního průzkumu formou rozhovorů zkoumá profil českého marketéra na základě poznatků z teoretické části. Výsledkem této práce je identifikace …více
Abstract:
The thesis is focused on professional and social profile of marketers. Theoretical part defines the profession, discusses the education of society, social stratification and the theory of competencies. Practical part examines Czech marketer’s profile using qualitative research based on interviews. Marketer’s key competencies and social status in Czech society are identified as a result of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace