Bc. Martina Mášová

Diplomová práce

Postoje a přístupy učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ

Positions and approaches teachers to pupils with specific disorder in learning at 2.grade elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji a přístupy učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ. Teoretická část je věnována specifickým poruchám učení, jejich definicím, etiologii, klasifikaci a diagnostice. Dále je zde uvedena charakteristika osobnosti jedince se specifickými poruchami učení se zaměřením na 2. stupeň ZŠ a možnosti vzdělávání žáků s těmito poruchami. Výzkumné šetření …více
Abstract:
In the thesis I focus on teachers’ attitudes and approaches to pupils with specific learning disabilities (SLD) at upper primary schools. In the theoretical part, attention is paid to specific learning disabilities – their definitions, aetiology, classification and diagnostics. Personality characteristic of a person with SLD is included with respect to upper primary schools and possibilities of educating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta