Bc. Kateřina Kotíková

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Communication campaign creation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh komunikační kampaně pro konkrétní agenturu práce. První část práce vymezuje teoretická východiska zahrnující marketingovou komunikaci s ohledem na komunikaci na B2B trhu, následně je popsán vybraný postup komunikační kampaně. V praktické části práce jsou aplikovány teoretické poznatky a je vykonána situační analýza podniku, na základě které jsou zvoleny cíle, strategie …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to design a communication campaign for a specific employment agency. The first part of the thesis defines the theoretical basis including marketing communication with regard to communication on the B2B market, then the selected procedure of the communication campaign is described. In the practical part of the thesis, theoretical knowledge is applied and the situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta