Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené – Kristýna PÁTKOVÁ
Kristýna PÁTKOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Factors affecting customer's purchase decision process in choice of holiday
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené. V první řadě formuluje pojmy, které je potřeba definovat ohledně dané problematiky, a to ve dvou kapitolách teoretické části. Zde se vyskytuje například cestovní ruch jako takový, služby v cestovním ruchu, marketingový mix, faktory ovlivňující nákupní chování či kupní role. Výzkum se soustředí …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on factors, which affect customer's purchase decision process in choice of holiday. First of all, it formulates the concepts that need to be defined regarding the issue, in two chapters of the theoretical part. There is, for example, tourism as such, servises in tourism, marketing mix, factors affecting customer's shopping behavior or purchasing roles. The research focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁTKOVÁ, Kristýna. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ncifva/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÁTKOVÁ, Kristýna. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová