Bc. Derlichová Derlichová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace restaurace

Online marketing communication of a restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace vybrané restaurace a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané restaurace analyzovány z pohledu obsahového a výkonnostního. Součástí praktické …více
Abstract:
The aim of this bachelor work is to evaluate the state of online marketing communication of the chosen restaurant and to create the proposals for its improvement. In the theoretical part there will be introduced the instruments of online marketing communication and the principles for its usage as a follow-up to the encrease in the number of customers. In the practical part these instruments of chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u3cg9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce