Ing. Lucie Staňková
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán
Business plan
Anotácia:
Cílem předkládané bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro studovaný stavební podnik, který uvažuje o rozšíření svojí činnosti o sušení řeziva. Práce je členěna na literární rešerši, metodickou část a vypracování podnikatelského plánu. V literární rešerši je kladen důraz na strukturu a obsah podnikatelského plánu. V metodické části jsou popsány aplikované metody a způsoby zjišťování …viacAbstract:
The aim of the presented bachelor's thesis is to develop a business plan for the studied construction company, which is considering the expansion of its activities by drying lumber. The thesis is divided into literature research, a methodological part and the creation of a business plan. The literature research focuses on the structure and content of the business plan. The methodological part describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jmxda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova