Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP) – Bc. Zdeněk Šlésinger
Bc. Zdeněk Šlésinger
Diplomová práce
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Public Relations Proposal for ŠKODA PARS a.s. (ŠKODA GROUP)
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy sekundárních dat a interních informací ze společnosti ŠKODA GROUP navrhnout opatření k vylepšení vnímání veřejných vztahů v rámci marketingové strategie pro trvale udržitelný rozvoj skupiny v oblasti public relations. Nejdříve provedu syntézu dostupných sekundárních zdrojů s důrazem na aktuální trendy v oblasti public relations a současný stav dané problematiky …víceAbstract:
My thesis aims to propose measures to improve the perception of public relations within the marketing strategy for sustainable development of the group in the field of public relations based on the analysis of secondary data and internal information from ŠKODA GROUP. First, I will synthesize the available secondary sources, with emphasis on current trends in public relations and the current state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Patricia Lebdušková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLÉSINGER, Zdeněk. \textit{Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nfm4xp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova
Název
Vložil
Vloženo
Práva