Projekt marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort ***** – Barbora Řezanková
Barbora Řezanková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort *****
Marketing Communication Project of Hotel Barceló Sancti Petri Spa Resort *****
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort***** za účelem zvýšení prodeje nejen na španělském, ale hlavně na zahraničním trhu. Projekt je vytvořen na základě teoretických poznatků z marketingové komunikace a analýzy současného stavu hotelu. Na závěr je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.Abstract:
The diploma thesis deals with marketing communication improvement of Barceló Sancti Petri Spa Resort ***** hotel in order to increase sales- not only on Spanish market, but mainly on foreign markets. The project is based on the theoretical knowledge of marketing communication and current situation of the hotel. Finally, it is subjected to the time, cost and risk analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEZANKOVÁ, Barbora. \textit{Projekt marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort *****}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ng12s8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řezanková, Barbora. Projekt marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort *****. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev