Petra Pokorná

Diplomová práce

Strategie budování značky na B2B trhu

Branding Strategy in the B2B Market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje budování značky vybrané firmy na B2B trhu. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy z oblasti budování značky, marketingu B2B trhu a metodiku práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti, analýzu konkurence a kvalitativní výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. V projektové části, jsou vytvořeny návrhy pro budoucí …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the brand development for a selected company in the B2B market. The first part of the thesis examines the theoretical background of the topic and elaborates on concepts related to brand building, B2B marketing, and the methodology of the work. The practical section presents the selected company, analyzes the competition, and includes qualitative research conducted on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Magda Dirgasová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava