Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci – Bc. Nikola Fluksová
Bc. Nikola Fluksová
Diplomová práce
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Marketing tools targeted at children
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení současných marketingových nástrojů, které jsou cílené na dětskou populaci a navrhnout omezení nebo zlepšení těchto nástrojů. V práci jsou využita sekundární a primární data. Primární data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření. V diplomové práci jsou také vymezena teoretická východiska dané problematiky. V závěru práce jsou navrženy doporučení, zlepšení …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to assess the current marketing tools that are aimed at the child population and to propose limitations or improvements to marketing communication tools. Secondary and primary data are used in the diploma thesis. Primary data were obtained through a questionnaire survey. The diploma thesis also defines the theoretical basis of the issue. At the end of the diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/w2yuk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev