Uživatelské testování interaktivních časoprostorových krychlí – Bc. Radim Vrbka
Bc. Radim Vrbka
Diplomová práce
Uživatelské testování interaktivních časoprostorových krychlí
User testing of interactive space-time cubes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uživatelským testování kartografické metody časoprostorové krychle. Tato práce zkoumá tuto metodu za použití 3D kartodiagramů v rámci správnosti, rychlosti, interaktivity a subjektivního hodnocení. V první teoretické části je definováno 3D prostředí a komplexně vysvětlena metoda časoprostorové krychle. V druhé části byl navržen a sestaven uživatelský test v nástroji 3DMoveR …víceAbstract:
This diploma thesis deals with user testing of the space-time cube cartographic method. Thesis investigates this method using 3D cartograms in the context of accuracy, speed, interactivity and subjective evaluation. In the first theoretical part, the 3D environment is defined, and the space-time cube method is comprehensively explained. In the second part, a user test was designed and built in 3DMoveR …víceKlíčová slova
časoprostorová krychle čas prostor uživatelské testování správnost rychlost interakce virtuální trajektorie úloha 3D mapa 3D scéna vizualizace 3DMoveR 2.0 space-time cube time space user testing correctness speed interactivity virtual trajectory task 3D map 3D scene visualization 3DMoveR 2.0
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pobxv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2025
- Vedoucí: RNDr. Lukáš Herman, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dajana Snopková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografická kartografie a geoinformatika / Geografická kartografie a geoinformatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv interakce na práci s tematickými 3D mapami
Radim Vrbka -
User Issues of Interactive 3D Geovisualizations
Lukáš Herman -
Vliv formy 3D zobrazení na kognitivní zpracování geografických dat
Vojtěch Juřík -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Reconstruction of a 3D scene for bin picking
Filip Mrázek -
Vliv pseudo 3D a 3D zobrazení na vnímání hloubky
Lukáš Dvorský -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexni 3D scény
Martin Klíma -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš