Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů) – Bc. Tomáš Resler
Bc. Tomáš Resler
Master's thesis
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Basic electronic formats online ads and measure their effectiveness (variants of business models)
Abstract:
Jedním z cílů této diplomové práce je identifikovat a definovat základní formáty elektronické-internetové reklamy a systémy používané k měření účinnosti (efektivity) elektronických reklamních formátů. Vznik a vývoj internetu je další, neméně zajímavou, částí této práce. Dalším cílem je popsat fungování dvou společností působících na poli internetové reklamy a zhodnotit efektivitu jejich fungování. …moreAbstract:
One of the aims of this thesis is to identidy a define the basic forms of electronic advertising, internet and systems used to measure the effectiveness of electronic advertising formats. Origin and evolution of the Internet is another equally interesting part of this work. Another objective is describe the functioning of two companies operating on online advertising and assess the effectiveness of …moreKeywords
Internet reklama marketing elektronické reklamní formáty internetová reklama internetový marketing mobilní marketing mobilní reklama telemarketing call centrum měřící systémy obchodní modely produktová reklama brandová reklama marketingový mix Leaderboard Square Skyscraper Medium Rectangle Full banner Ikona Button Square Button Half banner Megabanner Overlayer Rectangle Wide skyscraper Half page Ad Vertical rectangle Vertical banner rating share net reach GRP cost per time pay per click cost per mille pay per action conversion rate B2B B2C C2C G2C C2G
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka, Ing. Vítězslav Beneš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RESLER, Tomáš. \textit{Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ni8xrj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Stanislav Jukl -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová