Rámcový vzdělávací program jako východisko pro inovace učitelovy práce (digitální technologie jako nový fenomén české Výtvarné výchovy) – BcA. Lenka TYRPEKLOVÁ
BcA. Lenka TYRPEKLOVÁ
Diplomová práce
Rámcový vzdělávací program jako východisko pro inovace učitelovy práce (digitální technologie jako nový fenomén české Výtvarné výchovy)
digitální technologie jako nový fenomén české Výtvarné výchovy
Framework Education Programme as a starting point for innovation of teacher?s work (digital technologies as a new phenomenon of Czech Art Education)
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje pole digitálních technologií ve výtvarné výchově v Plzeňském regionu. Středem zájmu jsou především gymnázia a vybraný okruh základních uměleckých škol. V úvodní části polemizuji formou osobního dialogu na téma nutnosti užívání těchto digitálních technologií zavedením RVP, následuje stěžejní část-výzkumná sonda, ze které kontinuálně ústí interpretování této praktické části …víceAbstract:
The present Diploma Thesis characterizes the area of digital technology in the art education in the region of Pilsen. The main interest is primarily focused on high schools and the selected number of art schools. In the first part there is the personal dialogue dealing with the topic of the need for the use of digital technology by the implementation of Framework Education Programme into the art education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vladimíra Zikmundová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TYRPEKLOVÁ, Lenka. \textit{Rámcový vzdělávací program jako východisko pro inovace učitelovy práce (digitální technologie jako nový fenomén české Výtvarné výchovy)}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nk2qko/.
Jak správně citovat práci
TYRPEKLOVÁ, Lenka. Rámcový vzdělávací program jako východisko pro inovace učitelovy práce (digitální technologie jako nový fenomén české Výtvarné výchovy). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VV
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Základní umělecká škola Rožnov pod Radhoštěm
Eva Petruželová