Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují – Ing. Šárka Bursová
Ing. Šárka Bursová
Bakalářská práce
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
Brand Building Process of Brand and Factors which Affect
Anotace:
Samotnému procesu budování značky předchází řada aktivit, které nesmí být opomenuty. Proto jsem do teoretické části bakalářské práce zahrnula marketingové prostředí podniku, řízení vztahů se zákazníky a segmentaci trhu, abych se dostala k samotné značce, kterou se zabývám podrobněji včetně její komunikace. V praktické části se věnuji vybrané značce, kterou porovnávám s konkurencí, zmiňuji, jakým způsobem …víceAbstract:
Prior brand building there are number of activities which should not be missed. To understand the brand principles, which I study in depth including comunication process itself, in the teoretical part of my thesis I have focussed on company's marketing enviromnemnt, customer relationship management and further segmentation. The practical part of my thesis is devoted to a specific brand, which I compare …víceKlíčová slova
Marketingové prostředí marketingový plán segmentace trhu identita značky image značky hodnota značky komunikační nástroje ERSTE Premier průzkumná sonda Marketing environment marketing plan market segmentation brand identity brand image brand value communication tools exploratory probe.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/slv1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka