Ing. Šárka Bursová

Bakalářská práce

Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují

Brand Building Process of Brand and Factors which Affect
Anotace:
Samotnému procesu budování značky předchází řada aktivit, které nesmí být opomenuty. Proto jsem do teoretické části bakalářské práce zahrnula marketingové prostředí podniku, řízení vztahů se zákazníky a segmentaci trhu, abych se dostala k samotné značce, kterou se zabývám podrobněji včetně její komunikace. V praktické části se věnuji vybrané značce, kterou porovnávám s konkurencí, zmiňuji, jakým způsobem …více
Abstract:
Prior brand building there are number of activities which should not be missed. To understand the brand principles, which I study in depth including comunication process itself, in the teoretical part of my thesis I have focussed on company's marketing enviromnemnt, customer relationship management and further segmentation. The practical part of my thesis is devoted to a specific brand, which I compare …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní