Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu – Bc. Ondřej Novotný
Bc. Ondřej Novotný
Master's thesis
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
The Proposal of a Consumer Loyality Program and Media Campaign to Support the Communication for a Selected Brand on the Market
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je návrh věrnostního spotřebitelského programu a mediální kampaně pro vybranou značku na trhu s krmivem pro domácí zvířata. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První polovina teoretické části se zabývá tématem marketingové komunikace a jejím využitím při budování vztahů se zákazníky. Dále práce seznamuje čtenáře s problematikou věrnostních programů. Druhá …viacAbstract:
The contents of the master's thesis include a proposal for a consumer loyalty program and a media campaign for a chosen brand in the pet food industry. The master's thesis is divided into theoretical and practical part. The first half of the theoretical part is concerned with the topic of marketing communications and its use for building customer relationships. Afterwards, the topic of loyalty programs …viacKľúčové slová
mediální kampaň Brit Brit Plus online tisk věrnostní program média mediatyp pet food reklama
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Lukáč, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Ondřej. \textit{Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/nkzild/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program vybrané značky
Tereza Valvodová -
Věrnostní program jako marketingový nástroj
Jiří Brych -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
Petra HOFMAN -
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Nela FIŠEROVÁ -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva